هرچی میخوای بیا2

اخبار والیبال لینک اخبار فوتبال در هرچی میخوای بیا 1

هرچی میخوای بیا2

اخبار والیبال لینک اخبار فوتبال در هرچی میخوای بیا 1

والیبال ایران در این وب
هرچی میخوای بیا2

من علی بهاری علاقه مند ریاضی -فوتبال متولد اهر اهل تبریز دانش اموز تیزهوشان شهریار ناحیه5تبریز

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۴، ۱۳:۲۷ - سیدمحمدباقر سرافراز
    تبریک
نویسندگان
پیوندها
  • ۱
  • ۰


1433063258269_No Name (17).jpg

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با سرویس های عالی و ستودنی روسیه را شکست دادیم و از این بابت خوشحالم.

 اسلوبودان کواچ بعد از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه اظهار کرد: خوشحالم که ایران توانسته تیم خوب روسیه را شکست دهد. البته تمام سعی من این است که این احساس خوشایند در بازی‌های بعدی نیز تکرار شود. فکر می‌کنم شاید با تغییر ترکیب روسیه تیم جدید و قویتری به میدان آید. دیروز هم گفتم که سرویس‌های تیم ما عالی بود و این روند امروز هم ادامه داشت و بازی ایران در زمین ستودنی بود.

وی افزود: بهتر است فعلا درباره بازی های آینده حرف نزنم. می‌خواهم از پیروزی امشب لذت ببرم. فردا به بازی‌های بعدی ایران فکر می‌کنم.

  • ۹۴/۰۳/۲۵
  • ali bahari
ششششششششششششششششششششش

ایرانیان

روسیه

سرویس

لیگ جهانی

والیبال

کواچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی