هرچی میخوای بیا2

اخبار والیبال لینک اخبار فوتبال در هرچی میخوای بیا 1

هرچی میخوای بیا2

اخبار والیبال لینک اخبار فوتبال در هرچی میخوای بیا 1

والیبال ایران در این وب
هرچی میخوای بیا2

من علی بهاری علاقه مند ریاضی -فوتبال متولد اهر اهل تبریز دانش اموز تیزهوشان شهریار ناحیه5تبریز

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۴، ۱۳:۲۷ - سیدمحمدباقر سرافراز
    تبریک
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰
شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۸

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از باخت 3 بر یک مقابل لهستان گفت: نمی دانم چه بگویم ولی فکر می کنم این بدترین روز ما در کل مسابقات لیگ جهانی بود.

شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۸
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از باخت 3 بر یک مقابل لهستان گفت: نمی دانم چه بگویم ولی فکر می کنم این بدترین روز ما در کل مسابقات لیگ جهانی بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، میرسعید معروف پس از باخت مقابل لهستان اظهار کرد: من نمی دانم واقعا چه بگویم. ما نتوانستیم والیبال خود را بازی کنیم. من نمی توانم چیزی درباره این مسابقه بگویم. هیچ چیزی در زمین ارائه ندادیم که بخواهم درباره آن صحبت کنم. فکر می کنم این بدترین روز ما در کل مسابقات لیگ جهانی بود.

  • ۹۳/۰۴/۱۴
  • ali bahari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی